måndag, januari 01, 2007

Ibland blir det inte som man tänkt sig....

när det blir dags för nyårsfestande. Åkte med min kompis Patrik för att handla varor till det vi skulle fixa till kvällens middag. Efter lite kep å knåp så hade vi två stycken potatisgratänger färdiga. När vi väl satt när och slappade fick jag ett oväntat samtal från min MUF-kollega Emelie som satt på Mc'Donald's i Lidköping.

Senare stack vi ut till Kålland där vi avnjöt kvällens middag. Efter det fortsatte färden till den andra festen. Efter ett tag bar färden in till stan igen där jag våldgästade en annan fest. Från där utgick vandringen in till torget för att bevittna tolvslaget. Efter ett tag stötte jag på Emelie på torget som var där med sina kompisar. Där stod vi ett tag innan jag begav mig hemåt. Så kvällen slutade lite annorlunda än vad jag tänkte mig.