lördag, mars 07, 2009

Det blev som vi förfarade

Läste precis på Expressen hur demonstrationen i Malmö har urartat utanför Baltiska Hallen. Cirka 200 autonoma demonstranter har gå till attack mot polisen. Det är precis vad som man kunde befara. Dock har jag valt att inte länka till några särskilda artiklar om detta, ej heller tänker jag lägga upp några bilder. Jag har helt enkelt ingen lust att förmedla vad dessa idioter håller på med. Jag anser att jag har fog att säga detta.

Vi är många som tycker att detta är ett problem som måste åtgärdas snarast möjligt. Dessa människor ska inte få förstöra de demokratiska principer som vi normala människor tror på. Ohly, Gahrton, Guteland och alla andra nyttiga idioter bör nog tänka sig för igen, särskilt fredligt blev det inte heller denna gången.